Better Skin Challenge

Better Skin Challenge | Last entry tahun lepas. Jadi tahun 2017 ini saya berazam nak jadi lebih aktif dalam berblogging sebab sekarang saya final year already (please say yeay). Tak tahu entah dapat ke tidak berblogging lagi bila dah masuk alam pekerjaan 6 bulan or setahun dari sekarang sebab kebanyakan bekas classmate (kira bekaslah kan sebab pernah satu class) dapat offer jadi guru Interim di kawasan pedalaman yang amat mendalam. Yang tak ada line internet. Ada jeram. Ada ngap sayot. Its okay geng. Timba pengalaman. Hanya mampu bagi semangat. Tak taulah nasib saya sendiri.

Sebagai salah satu cara untuk menjadikan azam tahun baru saya tercapai, saya telah mencabar diri saya untuk berkongsi perkembangan kesihatan kulit muka saya dari masa ke semasa. For your information, kulit muka saya tidak henti-henti bermasalah sejak berhenti menggunakan produk XXX yang saya suspek mengandungi merkuri. Berjerawat teruk. Then, berkurang. Kulit kering pun ada. Terlampau berminyak pun ada. Terkini, kulit kusam. Jadi, saya akan share dengan anda produk apa yang saya guna untuk mengatasi masalah-masalah tersebut. And of course, bebas merkuri dan hidroquinon.

Saya tahu tak ada pun yang nak tahu. But, hey. This is my blog, remember? And mesti ada yang mempertikaikan sebab kebanyakan yang share pasal kecantikan adalah beauty blogger. Just don't consider me as beauty blogger. Anggap saya ini blogger yang tak ada benda lain nak cakap. Kadang-kadang terlalu lama dengan satu kerja seperti action research buat saya rasa stress, penat dan tak ada semangat nak belajar. Lagi pun saya bukan jenis yang aktif bersukan. Mr Seben pulak busy dengan tugas hakikinya, mencari rezeki. So ini sajalah medium untuk saya bersantai. Thats it. Selamat berkenalan.

No comments: