Exchange Blog Link by Mommy Muhaimin

Exchange Blog Link by Mommy Muhaimin | Memandangkan saya semakin aktif menjadi blogger, lebih elok rasanya jika saya mewujudkan satu bloglist pada setiap bulan bagi memudahkan saya berblogwalking dan meninggalkan komen pada setiap hujung minggu. Oleh yang demikian, saya dengan berbesar hati ingin mengajak tuan-tuan dan puan-puan termasuk cik-cik sekali untuk bertukar-tukar link blog dengan saya (anda letak blog saya dalam bloglist anda dan saya pun sama).

Melalui aktiviti ini, anda akan dapat follower baru iaitu saya (itupun kalau saya belum follow, heheh). Kemudian, anda akan dapat kawan baru iaitu saya sebab bila saya masukkan anda ke dalam bloglist saya maksudnya andalah kawan saya. Blog yang sentiasa saya kunjungi dan komen adalah blog anda. Then, anda akan dapat backlink daripada saya. Sekiranya ada pembaca yang tengok blog saya dan awak berada dalam bloglist saya, tidak mustahil dia akan berkunjung ke blog anda.

Ada beberapa benda yang perlu anda buat sebelum dimasukkan ke dalam bloglist saya. Pertama, kenalah jadi Muhaimin's Fan (G+) dan Muhaimin's Fan (FB). Sila toleh ke sidebar sebelah kanan bahagian atas. In shaa Allah saya akan follow blog dan like fanpage anda jugak. Lepas tu, masukkan blog saya ke dalam bloglist. Kemudian tinggalkan link blog dan fanpage (jika ada) anda ke dalam ruangan komen di bawah. Itu jer. Tak perlu buat entry okay. Saya tak nak menyusahkan anda.

Saya akan senaraikan list blog yang menyertai aktiviti ini bagi memudahkan anda berblogwalking. Aktiviti ini tamat setelah genap seminggu diadakan iaitu pada 25 Februari 2017. Saya akan masukkan semua link blog anda ke dalam bloglist saya. After that, saya akan mula berkunjung dan komen ke blog anda tanpa prejudis. Saya harap aktiviti yang saya anjurkan ini dapat memberikan manfaat kepada kita semua. Harapan saya agar aktiviti saya ini mendapat sambutan daripada semua.


http://cikcappuccinolatte.blogspot.com/
http://mulan-sahbanu.blogspot.my/
http://www.aswaleyla.com/

21 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Mommy Firash datang follow sini! ;-)

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

done add muhaimin fan
done like page
done masukkan blog ni dlm bloglist saya ..

Maria Firdz said...

Salam ziarah kembali... follow Google + je.. sbb cari google follower tak jumpa pula...

Eca Dwinky Asha said...

Salam..dah follow G+
Eca ada buat giveaway tiap-tiap bulan..nanti boleh join.

Seorang Syed said...

Saya ziarah sini sambil follow ya :)
teruskan berblogging.

DeariesCouple Fey Liez said...

salam BW... kita pun baru active balik blog nie..
boleh follow mama Liez http://deariescouple.blogspot.my/

BaNu Syah said...

blogwalking sini, saya dah follow blog ini, dah like page FB dan juga masukkan link blog ini dalam bloglist saya :)

aswaleyla said...

sye letak akak punya link dekat bloglist sye dah. ni link sye . www.aswaleyla.com

luqman zakaria said...

terima kasih yer sbb singgah blog saya..saya follow sini!

Kesuma Angsana said...

Salam dear. tq singgah blog chipsmore KA yer... done follow sini. klu free terhah dtg, klu senyap tu faham2 ajelah he3

Nurfaezah Abdullah said...

fae follower dari brunei #20

nurfaezahabdullah1712.blogspot.com

Nik Ainaa said...

aina dtg jalan2 sini. btw, jemput singgah n komen :) http://nikainaa.blogspot.com/2017/02/untung-lebih-dengan-menjana-pendapatan.html

Amanda Suria said...

SA singgah sini tinggalkan jejak...salam kenal

azizah green line said...

singgah sini http://nurazizahyahaya.blogspot.my/

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Singgah sini lagi ..

Juls Julie80 said...

salam ziarah, salam perkenalan & follow sis..

Juls Julie80 said...

lupa nak tinggalkan link..hehe

http://julsjulie80.blogspot.my/

Mar Mansor said...

singgah

Mia Liana said...

mia ke sini...


pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #28. blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2017/02/senarai-url-blog-28.html

pemenang akan diumumkan pada 28/2/2017

sayidah napisah said...

aloo dah tamat dah ke? baru ingat nak join hehe. takpelah.

btw, saya dah follow blog & like page FB :D

Mommy Muhaimin said...

@Farah Waheda Wahid @Cik Cappuccina Latte @Maria Firdz @Eca Dwinky Asha @Seorang Syed @DeariesCouple Fey Liez @BaNu Syah @aswaleyla @luqman zakaria @Kesuma Angsana @Nurfaezah Abdullah @Nik Ainaa @Amanda Suria @azizah green line @Juls Julie80 @Mar Mansor @Mia Liana @sayidah napisah Terima kasih kerna sudi berkunjung ke blog saya.