Rangkuman Minggu 3 Internship

Rangkuman Minggu 3 Intership | First of all, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan blogger yang sudi follow blog saya. Ada juga yang berminat untuk exchange blog link dengan saya. Thank you very much. Saya berasa amat terharu. From now on, you will be on my bloglist for a few months. Just a friendly reminder from me. I hope everytime you guys follow my blog, please leave your blog link because I don't know how to trace your blog using my follower widget.

Secondly, saya nak minta maaf sebab saya belum sempat nak blogwalking dekat mana-mana blog. Satu pun belum sebab semalam saya amat letih. Perjalanan daripada Serian ke Sarikei adalah satu perjalanan yang amat panjang. Kira-kira 300 km lebih. Pukul 11 am berangkat daripada rumah, 11.30 am sampai Serian, 12.30 pm berangkat daripada Serian, 5.30 pm sampai terminal, 6.00 pm baru sampai rumah sewa. Sampai-sampai terus terdampar di katil. Kepala dah berdenyut dah.

In shaa Allah. Hari ini saya akan balas semula kunjungan anda pada hari ini sebelum saya mula menyiapkan laporan untuk ketiga-tiga projek (kesemua projek internship saya dah berjaya dilaksanakan dengan jayanya, yeay). Pada minggu ketiga, tidak banyak aktiviti menarik yang saya buat yang mana saya fokus dalam melengkapkan Kitaran I Penyelidikan Tindakan saya. Masuk kelas, ajar guna bahan inovasi yang saya cipta, edarkan lembaran kerja, semak dan buat analisis. Itu jerlah.

Cuma pada hari Isnin lepas, saya ada terlibat dalam penyampaian sijil bagi Pertandingan Kebersihan dan Keceriaan Kelas. Selasa, kami makan bersama-sama di restoren Suka Hati memandangkan elaun sudah keluar. Pada hari Khamis, makan di KFC. Rindu. Dah lama tak makan Kepci. Jumaat, saya balik kampung. Sabtu keluar dating bertiga dengan husband dan Muhaimin (sebenarnya beli hadiah untuk student). Ahad keluar dating berdua dengan husband (Muhaimin tinggal, hahah).

Selasa (21 Februari 2017)
Khamis (23 Februari 2017)

7 comments:

DeariesCouple Fey Liez said...

thank mommy muhaimin... salam bw...
moga mommy cemerlang internship ye

Nurfaezah Abdullah said...

have fun teaching ye ^^

nurfaezahabdullah1712.blogspot.com

Sue Bee said...

Good luck. Ooo, org serian tok duhal..hehee

Maria Firdz said...

Singgah pagi di sini.. Terima kasih rajin komen dan singgah baca entry di Blog saya..

Nurmujahidah Ismail said...

student ipg ek. great. muja pun baru habis buat degree kat ipgkb. selamat berjaya. :D

I am LZ said...

Salam Jumaat mommy Muhaimin, semoga dipermudahkan segala urusan..

Semoga success selalu.. 😄

Mommy Muhaimin said...

@DeariesCouple Fey Liez said @Nurfaezah Abdullah @Sue Bee @Maria Firdz @Nurmujahidah Ismail @I am LZ Terima kasih kerana sudi singgah blog saya.